
កិច្ចពិភាក្សានេះដែរបានលើកឡើងអំពីគម្រោងរបស់វេទិកា MaaS ទេសចរណ៍សម្រាប់ខេត្តសៀមរាប ដែលមានខ្លឹមសារសំខាន់ ៣ គឺ
1. គម្រោងវេទិកា MaaS
2. លទ្ធផលពី PoC
3. យុទ្ធសាស្រ្តសម្រាប់ពេលអនាគ ដែលត្រូវបានធ្វើឡើងដោយក្រុមហ៊ុន Toyota Tusho រួមនិងក្រុមហ៊ុនជប៉ុន Nippon Koei និង ត្រូវបានឧបត្ថម្ភដោយ JETRO ASEAN Digital transformation initiative អង្គការពាណិជ្ជកម្មក្រៅប្រទេសជប៉ុន JETRO។